GÖRSEL SANATLAR BÖLÜMÜ PROGRAM YETERLİLİKLERİ
NO | PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI | KATKI DÜZEYİ | ||
3 | 2 | 1 | ||
Tam Katkısı Var | Kısmen Katkısı Var | Hiç Katkısı Yok | ||
1 | Görsel sanatların temel kavram, eleman ve ilkelerini kavrama | |||
2 | Görsel sanatların tarihçesine ilişkin bilgi edinme ve kullanma | |||
3 | Görsel sanatlara ilişkin literatürü tarama ve kullanma becerisine sahip olarak edindiği bilgiyi eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme | |||
4 | Görsel sanatlar alanına yönelik bilimsel, felsefi, kültürel ve teknolojik bilgi edinme ve ilgili gelişmeleri takip etme becerisi kazanma | |||
5 | Görsel sanatların farklı alanlarında, farklı malzeme, teknik ve teknolojiler hakkında edindiği bilgiyi sanat pratiklerinin üretim süreçlerinde deneyimleme | |||
6 | Disiplinlerarası çalışma bilgi ve becerisi edinerek teorik ya da uygulamalı süreçlerde sanat pratiklerine aktarma | |||
7 | Anlatım ve sunum becerilerini geliştirme; uygun sunumlar yapabilmek için çeşitli tekniklerle ve programlarla sanatsal sürecin farklı aşamalarını ifade edebilme | |||
8 | Karşılaşılan problemlere yönelik alternatif çözüm yolları üreterek deneysel üretimler gerçekleştirme becerisi geliştirme | |||
9 | Edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgi ve becerilerle bireysel ya da işbirliği içinde yaratıcı, yenilikçi ve özgün sanatsal projeler yürütme ve sergileme | |||
10 | Kendi sanat pratiklerine eleştirel bir bakış açısı geliştirebilme ve yapılan eleştirileri dikkate alabilme | |||
11 | Sanatsal pratiklerin üretim ve sergileme süreçlerinde etik kurallara dikkat etme |
PROGRAM OUTCOMES OF DEPARMENT OF VISUAL ARTS
NO | PROGRAM OUTCOMES | Impurity Level | ||
3 | 2 | 1 | ||
Full | Partial | No | ||
contribution | contribution | contribution | ||
1 | Comprehending the basic concepts, elements and principles of visual arts. | |||
2 | Acquisitioning and using the knowledge about the history of visual arts. | |||
3 | Evaluating with a critical approach of the knowledge gained by having the ability to review and use the literature on visual arts. | |||
4 | Gaining the ability to acquire scientific, philosophical, cultural and technological knowledge in the field of visual arts and follow the relevant developments. | |||
5 | Experiencing the knowledge gained about different materials, techniques and technologies in different fields of visual arts in the production processes of art practices. | |||
6 | Gaining the knowledge and skills of interdisciplinary study and transferring them to art practices in theoretical or practical processes. | |||
7 | Developing articulacy and presentation skills; be able to express different stages of the artistic process with various techniques and programs in order to make appropriate presentations. | |||
8 | Developing the ability to perform experimental productions by producing ways of alternative solutions for the problems encountered. | |||
9 | Executing and exhibiting creative, innovative and original artistic projects individually or in collaboration with the theoretical and applied knowledge and skills acquired | |||
10 | Developing a critical perspective on own art practices and to consider the criticisms of audiences. | |||
11 | Paying attention to ethical rules in the production and exhibition processes of artistic practices. |