TR | EN
Ayşe SARITAŞ'ın Markalar ve Z Kuşağı İsimli Kitabı Yayınlandı
7.12.2023
Öne çıkan görsel

Ayşe SARITAŞ'ın Markalar ve Z Kuşağı İsimli Kitabı Yayınlandı

Sanat ve Tasarım Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü öğretim elemanlarından Ayşe Sarıtaş’ın eseri Literatürk yayınlarından okuyucuyla buluştu.

Günümüzde Z kuşağı dünya nüfusunun ve Türkiye nüfusunun % 30’unu kapsaması nedeniyle eğitim, iş dünyası ve markalar için oldukça önemli ve büyük bir hedef kitleyi oluşturmaktadır. Bu çalışmada markalar için önemli bir hedef kitle grubunu oluşturan Z kuşağının markalar için içerik üretme davranışları ve motivasyonları ele alınmıştır.

Eser ilk kez Z kuşağı ve markalarla ilgili içerik üretme davranışını bir araya getirmesi nedeniyle ve konu ile ilgili Türkçe güvenirliliği ve geçerliliği kanıtlanmış bir ölçek sunmasıyla da alana katkı sunmaktadır.

Çalışmanın literatüre katkısı yanında uygulama alanı için de çalışanlara Z kuşağı bireylerine nasıl, hangi motivasyon kaynaklarıyla ve hangi kanallarla ulaşılabileceğini göstermesi açısından önemlidir.

Hocamızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.